رنگ و مش سعادت آباد

سالن زیبایی سرمه وسمه دارای ۳۰ سال تجربه در زمینه آرایشگری در تمامی لاین های زیبایی و به صورت ویژه میکاپ عروس با مدیریت خانم موسوی در دو شعبه سعادت آباد و مرزداران می باشد. مشاوران ما از روز نخست تا روز برگذاری مراسم کنار شما هستند. می توانید برای رزرو وقت در تمامی لاین های آرایشی ، رنگ و مش و کوتاهی با شماره ۰۹۹۲۹۹۱۱۰۳۰ تماس بگیرید.

سالن زیبایی سرمه‌وسمه در تمامی لاین‌های زیبایی آماده ارائه خدمات با کیفیت برای شما بانوان گرامی می‌باشد.
۱- میکاپ
۲- شینیون، براشینگ و بافت مو
۳- رنگ و لایت
۴- خدمات ناخن (پدیکور، مانیکور و…)
۵- فیشال پوست
۶- اصلاح صورت و ابرو و اپیلاسیون
۷- اکستنشن مژه
۸- میکروبلیدینگ (ابرو، شیدینگ لب و…)
۹- کوتاهی و کوپ
۱۰- کراتین مو

 

 

قبل از اینکه در جستجوهای گوگل برای انتخاب رنگ و مش موهای خود غرق شوید، به آرایشگر خود مراجعه کنید. از آنجایی که آنها قبلاً با موهای شما کار کرده اند، نگرانی های مراقبت از موی شما را درک می کنند و می دانند که چه مدل هایی برای شما بهتر به نظر می رسد. به یاد داشته باشید، شما احتمالااولین مشتری نیستید که آرایشگر شما با او کار کرده است. آنها درک می کنند که مشتریان، نگران ظاهر و احساس موهای خود هستند. سوال پرسیدن بخشی عادی از هر مشاوره رنگ مو است. مطمئن نیستید چه چیزی بپرسید؟ در اینجا چند موضوع وجود دارد که باید قبل از قرار ملاقات بعدی با آرایشگر خود در رابطه با رنگ و مش سعادت آباد سوال کنید.

آیا این رنگ متناسب با پوست من می باشد؟

 

انتخاب رنگ موی مناسب بسیار بیشتر از لایک کردن یک عکس در اینستاگرام است. از رنگ چشم گرفته تا رنگ پوست، فاکتورهای مختلفی برای انتخاب رنگ و مش سعادت آباد وجود دارد که تعیین می کند آیا رنگ مو برای شما مناسب است یا خیر. به عنوان مثال، رنگ های قهوه ای و شاه بلوطی و هایلایت های طلایی بیشتر در افرادی که رنگ پوست گرم تری دارند شگفت انگیز به نظر می رسند. برعکس، آنهایی که رنگ پوست سفیدی دارند با موهای بلوند خاکستری یا نقره ‌ای پررنگ، دوست ‌داشتنی به نظر می‌ رسند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید فقط از یک دسته از رنگ های خاص، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. تمام معنی آن این است که اگر طیف رنگ مشخصی یا روند خاصی را می خواهید، آرایشگرتان می تواند شما را راهنمایی کند که کدام سایه های خاص به نظر شما بهتر است.

 

2. نگهداری رنگ مو یا مش چگونه است؟

 

هنگامی که در مورد یک سایه رنگ تصمیم گرفتید، وقت آن است که در مورد نگهداری آن اطلاعاتی یاد بگیرید. در حالی که ممکن است رنگ قرمز خیره کننده و پر جنب و جوش، گزینه مناسبی به نظر برسد، لذا باید تصمیم بگیرید که آیا مایل به حفظ چنین سایه چشمگیری هستید یا خیر. در حقیقت رنگ ‌های مویی که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند، سایه‌ های قرمز، رنگ ‌های خاکستری، نقره ‌ای، مرواریدی و ... هستند. با توجه به نوع رنگ و تمایل به اکسید شدن در طول زمان، رنگ و مش سعادت آباد نیاز به بازدید مکرر از سالن دارند.

 

3. برای حفظ رنگ مو و مش در خانه چه کاری باید انجام دهیم؟

 

اگر می خواهید شادابی، درخشندگی و تن رنگ موی خود را حفظ کنید، مراقبت از آن ها در خانه بسیار مهم است. با آرایشگر خود در مورد محصولات خاصی که باید استفاده کنید و اقداماتی که باید انجام دهید صحبت کنید، این امر یک راه مطمئن برای کمک به حفظ یکپارچگی رنگ مو شما است. به عنوان مثال، آرایشگر شما ممکن است پیشنهاد کند شامپوی روزانه خود را از یک گزینه پاک کننده عمیق تر به شامپوی بی خطر و فاقد سولفات تغییر دهید. شامپوهای بی رنگ و بدون سولفات برای کمک به افزایش طول عمر رنگ موی شما فرموله شده اند. اگرچه این تغییر ممکن است کوچک به نظر برسد، اما برای ماندگاری رنگ موی شما معجزه می کند.